Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Delhi

msebalogh99 2010.02.21. 15:16

Szóval, miután felébredtem, a vásárlás elmaradt, ez majd holnap kerül sorra. Viszont kérésemre értem jött egy sofőr és végigautóztam a városon. Voltam egy indiai étteremben, amit a Kara ajánlott, finom volt és nagyon csípős. Megnéztem néhány nevezetességet, az India Gate-et, a kormányzati negyedet, átmentünk Old Delhin. Itt vissza szeretném vonni azt a kijelentésemet, hogy Delhi nem zsúfolt. Old Delhi zajos, hemzsegnek az autók, emberek, biciklik, és mindenfajta járművek, megállás nélkül dudálnak és minden négyzetcentiméteren árulnak valamit. Zárásként egy sírt láttam. Ez egy nyugodt park közepén volt, nagyon tetszett, Humayan Tomb a neve. A képet róla 2 óra próbálgatás után sem tudtam beilleszteni róla. Nagy kár. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr131778280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása