Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Pokhara, 2008.11.13., 20.26

Teravagimov 2008.11.13. 16:00

Megerkeztunk Pokharaba. 1993 esos nyaran toltottunk itt Zetor baratommal jo nehany napot. Persze nem ismertem ra semmire. Igy van ez. Kathmandu ota most eloszor van internet-kapcsolatunk (bar az elejen is leirtam, de megismetlem: muholdas telefonrol kuldtem az e-maileket, internet kozeleben veletlenul sem voltunk), igy eddig semmilyen kommentet nem olvastam, igy reagalni sem tudtam. Irni pedig csak azokrol tudtam, akikrol tudtam valamit. Megertem, ha valaki rajtam es Gaboron kivul masra is, vagy elsosorban masra volt kivancsi, de a tobbiekrol az elmult napokban pont annyit tudtunk, mint azok, akik Magyarorszagon ulnek. Illetve valoszinuleg sokkal kevesebbet. Errol ennyit.

Tegnap este meg bizonytalan volt, hogy eljutunk-e ide, szerencsere vegul is felfertunk az egyik mai Jomosom-Pokhara jaratra. A pokharai szallodaban megdobbento elmenyben volt reszunk: tukorbe neztunk. Hiba volt. Persze, nem ujdonsag ez, ilyenkor mindig kell par nap, amig visszavedlunk emberre. Legalabb reszben. Most meg az is furcsa, hogy vegre nem fazunk, pedig mar lement a nap. Majd megszokjuk. Tegnap Jomosomban megalkottam a civilizacio definiciojat: civilizacio az, ahol ejszaka mezitlab mehetek ki a wc-re. Ugy tunik, elertuk.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr40767291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása