Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Faradtsag

msebalogh99 2010.03.16. 12:30

Kedves Baratok. A helyzet szakmai szempontbol valtozatlan. Kezdek nagyon faradt lenni. De minden rendben. Az etelek nagyon farasztoak, mert minden nagyon csipos. Koszonom a kedves valaszaitokat. Termeszetesen a multkori bejegyzest hirtelen felindulasbol irtam, sok mindenben tuloztam, sok nagyon egyoldaluan szemleltem a helyzetet. Igazatok van: hogy a segely sokszor nem erkezik meg azokhoz, akiknek szanjak, abban, hogy az allam sok penzt fegyverkezesre kolt. Es nem csak a szegenyseg a gond, hanem annyi minden mas is, nem is kell Indiaig jonni, barhol lehet szornyusegeket talalni. Csak neha olyan groteszk az a pazarlas es negligancia, amit elzarkozva a vilag szornyusegeitol gyakorolni tudunk. Ha hazamentem szivesen beszelgetek mindenkivel, majd elmehetunk etterembe is, megint, csak ha kerhetem ne indiaiba ezuttal, mert abbol kezd nagyon eleg lenni. Tegnap bementem Raxaul varosaba es korbesetaltunk Katrinnal a piacon. Soha nem voltam meg ennyire koszos, budos helyen. Allitolag meg az indiaiknak is sokk Bihar tartomany, igy gondolhatjatok, hogy milyen hatassal van ez egy europaira. Katrin sariit akar maganak igy anyagboltokban voltunk, amibol van boven, de nem talalta meg maganak a megfelelot. A kornyek latvanyossagait lassan bejarom. Harom van beloluk szamszerint. A buzafoldek, ott voltam, Raxaul belvarosa, ott is voltam. Meg hatra van a lepra korhaz. Allitolag az is erdekes. Tegnap jott onnan egy beteg szulesre. Ezeket a betegeket ingyen kezeljuk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr291843757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása