Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Budapest, 2008.11.18., 17.57

Teravagimov 2008.11.18. 18:08

Újra itthon. Újra ékezetek a billentyűzeten.

Tegnap a dohai reptéren némi - statisztikai hibákat módosító - felkerekítéssel kiszámoltuk, hogy mintegy 250 km-t gyalogoltunk, kb. 14500 méter szintkülönbséget tettünk meg felfelé, és kb. 12500 métert lefelé. Ami nem azt jelenti, hogy fent maradtunk, hanem csak azt, hogy utolsó állomáshelyünk (Jomosom) mintegy 2000 méterrel magasabban volt, mint az első (Besisahar). Ezek persze csak számok, nem sokat árulnak el az útról magáról.

Az út méltó záróakkordjaként Gábor barátom csomagja nem érkezett meg Budapestre. Csak hogy legyen a végére egy kis idegeskednivaló. Én gyakorlatilag végigaludtam a repüléseket, így igazán kipihentem értem haza.

Még valami: olvassátok el (újra) a Pál utcai fiúkat. Vagy ezt már írtam korábban? Minden mondata zseniális. Esténként ezt és a Babót (Tolkien) hallgattam hangoskönyvben, amikor már nem volt kedvem olvasni. A Babót inkább hagyjuk, de a PUF... a legjobb.

És akkor a kötelező köszönet: mindenkinek, aki figyelemmel kísérte kis utunkat, nagyon szépen köszönöm az érdeklődést, a figyelmet, a kommenteket. Külön köszönet jár Áy Mónika kolléganőmnek, aki zavaros e-mailjeimet kezelte, és feltette őket a blogra. Nélküle nem működött volna a dolog.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr35776399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2008.11.19. 12:02:12

Örülök :)
És vetítés mikor lesz? :))
süti beállítások módosítása