Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Rövid bejelentkezés

Teravagimov 2011.11.03. 14:14

Az utóbbi napokban elhanyagoltam a blog írását. Sok munkám volt. Már csak 5 napot vagyunk Raxaulban és amíg el nem megyünk, gyakorlatilag minden másnap ügyelek. Rengeteg műtétet csináltam, főleg császármetszést, egy kicsit izomlázam is van, azt hiszem. Tegnap délután átmentünk Palkóval Roopáékhoz. Azt hittem, hogy csak egy kávéra, de vacsorát is készítettek nekünk. Volt indiai kenyér és gyakorlatilag spenót, mindenfajta fűszerrel. Finom volt. Megismerkedtünk a kutyájukkal, meséltek sokat Indiáról, hogy merre jártak nyaralni, a családjukról és arról, hogy hogyan határozták el, hogy örökbe fogadnak egy kislányt. Ő az a bizonyos Jeroosha, akiről a tavalyi blogban írtam. Szép este volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr903350515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása