Nepál-India 2013

Friss topikok

  • msebalogh99: nagyon bonyolult felvenni! (2011.12.19. 18:57) Közkívánatra
  • hegyifarkas2: @msebalogh99: Szeretnénk egy száris képet is Rólad! Bea Gyuri (2011.11.27. 14:02) Videók
  • msebalogh99: @hegyifarkas2: Doki, ne haragudj, annyira kretén vagyok. Véleltenül kimoderáltam a kommentedet a v... (2011.11.22. 17:37) Raxaul-Delhi
  • S.Z.I.: Sziasztok! Előre is elnézést az off kérdésért. Arról lenne szó, hogy épp Indiáról és az ottani eg... (2011.11.07. 10:58) Jó és rossz dolgok
  • baphomet: @msebalogh99: No meg arról nem is beszélve, hogy ha az ember azt hallja, hogy OK, Ok, hogy távoli ... (2011.11.06. 12:43) Fotók a vasúti sínek melletti negyedből (nov. 1.)

Delhi

Teravagimov 2010.02.21. 02:44

Emese az előbb telefonált Delhiből, szerencsésen megérkezett.

Sziasztok. So far so good. Még internetem is van. Örülök, hogy itt vagyok, Kara lakásában egyelőre. A repülés rendben volt, Kuvaitban vártam 4 órát. A repülőtéren Delhiben várt rám egy sofőr és elhozott ide. Elég nehezen találtam meg. Delhi viszont szép, zöld és most vasánap csendes, egészen kellemes.  Délelőtt pihenhetek, de délután megyünk vásárolni. Veszünk nekem Indiai ruhát, konektort és indiai sim kártyát is. Kara nagyon tudja mi kell. A vonatom kedded délután indul, addig itt leszek, körülnézek. A kórházban nagyon sok a munka. Kirándulásokat valószínűleg nem fogunk tudni csinálni. De mikor hazafelé jövök elmegyek majd a Taj Mahalhoz. Le szeretnék feküdni egy kicsit aludni, vettem egy forró bucket shower-t. Ilyen lesz a Raxauli kórházban is. A kórházban több külföldi is van, úgyhogy nem leszek egyedül, ez jó. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://basecamp.blog.hu/api/trackback/id/tr951777284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teravagimov 2010.02.21. 12:21:26

Na, a Taj Mahal fantasztikus lesz, főleg, ha nem lesznek sokan.

hegyifarkas2 2010.02.21. 15:09:10

Köszönjük Emese ! Nyomasd a szárit ! Az Indiai vonatútról részletesen írjál, mert az király - ahogyan eddig láttam a filmeken ! Namaste !
Hegyifarkas
süti beállítások módosítása